Ahlan Wasahlan
Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Sahabat Cinta Alam
Campaign

PAS UNTUK SEMUA

Web Pilihan
Blog Terpilih
Bebaskan Palestin
Visitors
free web counter
Munajat
Free Image Hosting at allyoucanupload.com

Boleh Blah dari Kelantan lah KJ
Sunday, February 24, 2008
Pade doh 18 tahun kata khairy, kali ni BN akan menang di kelantan...itu tekad beliau dan pemuda UMNO sekalian.

Apa yang PADE DOH ? Pade doh dengan segala usaha pencegahan kemungkaran dan usaha menegakkan syariat Islam ? Kalau begitu, apa yang khairy nak cuba bawa di kelantan untuk bawa perubahan ? Pembangunan ?

Adakah si khairy nak mematikan usaha menegakkan syariat ALlah di atas muka bumi ini dan membawa agenda parti nasionalis sekularisnya itu. Nauzubillah....

Agaknya mata pemimpin UMNO ini buta bila mengatakan Kelantan tiada pembangunan. Mungkin agak kasar perkataan buta yang digunakan, tapi memang logiklah jikaa seorang yang Tuhan kurniakan pancaindera yang baik dan jelas lagii terang, tapi jahil tentang apa itu pembangunan. Apa tak cukup dengan pembangunan yang ada di kelantan sekarang, nak pembangunan yang bagaimana ?

Nak pembangunan macam Kuala Lumpur yang didalamnya sarat dengan noda dan dosa, pub, disko, pusat dangdut, pusat judi dan kedai arak. Nak pembangunan begitu ? Nampaknya orang umno ini memang suka dengan hiburan yang berleluasa dan suka anak-anak mereka rosak dengan pelbagai gaya hidup hedonisme akibat pembangunan yang tidak seimbang. Membangunkan fizikal tetapi pada masa yang sama meruntuhkan nilai-nilai kerohanian.

Hadhari ? Manhaj Islam Hadhari ? Perkampungan Hadhari ? Ini semua adalah kerja-kerja hipokrit dan munafik bagi menipu masyarakat untuk memperlihatkan Kerajaaan yang ada sekarang ialah Kerajaan yang memartabatkan Islam, walhal ia tidak lebih dari slogan, sudahlah istilah pun bercanggah, amalannya begitulah.

Apakah kita nak harapkan si khairy yang suka menggelarkan orang sebagai beruk ini untuk membawa kesejahteraan dan keselamatan pada rakyat Kelantan. Atau kita nak khairy ini menjadikan wanita-wanita di kelantan ini seumpama isterinya ini.

Bapak Islam Hadhari bersama anak dan menantunya, adakah ini model keluarga Islam Hadhari yang Pak Lah bawa ?

UMNO tak pernah kisah soal keruntuhan akhlak kerana merekalah penaja kemungkaran. Mereka boleh bersalaman lelaki perempuan, mereka boleh mendedah aurat, mereka boleh menganjurkan konsert-konsert maksiat, mereka boleh menolak enakmen murtad di parlimen, mereka boleh menolak sistem jinayah dan perundangan Islam, tapi mereka masih bercakap merekalah membawa Islam yang betul.....


Boleh blah khairy.....

Labels: ,

posted by Tolhah @ 6:20 PM  
0 Comments:
Post a Comment
<< Home
 
DUSTURUNA


Demi Masa
Previous Post
Archives
Pelawat
Say Something
Pelawat
Powered by

Free Blogger Templates

BLOGGER

Semoga kita beroleh Keampunan ALlah SWT